Obserwatorzy

niedziela, 6 listopada 2011

;)

     Długo nie pisałam ale jest to zwyczajny brak czasu ;) skończyła mi się odżywka do rzęs a jak weszłam do kosmetycznego to zakupiłam jeszcze parę potrzebnych mi produktów :D
       Masło jest fajne ma ładny zapach ;) a żel peelingujący kupiłam bo nie było peelingu ;(. Kilka miesięcy temu kupiłam pasek

   jest fajny ale musiałam dorobić dziurki bo zrobił się za luźny ;) guma musiała się rozciągnąć lub znów mi się schudło a dawno na wadze nie stałam. A tą sukienkę która jest widoczna na tym zdjęciu kupiłam w Markecie Chińskim, u góry jak widać ma takie falbanki dalej jest prosta do kolan. Jest bardzo wygodna ;) i fajnie się ją nosi. Kosztowała niewiele 45zł ;) dlatego kupiłam kilka sukienek. Nie wiem czy wspominałam ja kocham się w sukienkach ;) A co do maseczek to jak na razie przetestowałam pierwsza po lewej, przed spłukaniem należy ją zetrzeć z twarzy płatkiem kosmetycznym. Bo za chiny jej nie zmyjecie ;)

4 komentarze:

  1. Fajny pasek :)) Nie przepadam za produktami z BeBauty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie ta firma mi odpowiada ;) mam taka skórę że co jakiś czas muszę zmieniać "dostawców" ale jeszcze na Białego Jelenia z Poleny Ostrzeszów nie mogę narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię micel ten biało niebieski z be beauty :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz.