Obserwatorzy

piątek, 7 października 2011

Płaszcz Japan Style jesień 2011

      Pogoda robi się coraz gorsza :( moje marzenie na ten miesiąc to mieć taką pogodę jak we wrześniu :)
Ale dla tych które nie zakupiły jeszcze płaszczyka na jesień lub planują zakup nowego mam fajną propozycję.







     Ten krój płaszcza jest świetny ponieważ podkreśla talię. Już nie w tym roku ale w następnym muszę sobie coś nowego na jesień zakupić.

     Te też mi się podobają, a Wy co o nich sądzicie?











       W tamtym roku kupiłam skórę znów schudłam i jest o ciutkę większa, ale jestem zmarzluchem to noszę grube swetry lub na tak zwaną cebulkę :) I co myślicie o tych płaszczykach?
     
 

7 komentarzy:

  1. super fajny jest ten szary z guzikami

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne!! mogłabyś podać linka skąd one?? pozdrawiam i zapraszam do siebie do obserwacji+ robie wyprzedaż szafy,może coś Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też planuje zakup tych płaszczyków są śliczne ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. oto linki do adresu :) znalazłam je na allegro :)

    http://allegro.pl/0we130101-plaszcz-jesien-zima-2011-12-japan-style-i1847328414.html

    http://allegro.pl/show_item.php?item=1847328769&c=1

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz.