Obserwatorzy

wtorek, 18 października 2011

Recenzja - Dove, Repair Therapy, Silk and Sleek, Mleczko wygładzające

Ostatnio zakupiłam Dove, Repair Therapy, Silk and Sleek, Mleczko wygładzające a że używam dosyć często prostownicy włosy łamią się, są suche.


I nie raz nie chcą się układać. Jak podaje producent : " Zawarte w mleczku Micro Moisture Serum działa wzmacniająco i odżywiająco na włosy, sprawiając że będą pełne blasku oraz jedwabiście gładkie w dotyku." Zaraz po nałożeniu włosy są lśniące a kiedy wyschną moje końcówki nie są rozdwojone, wyglądają o niebo lepiej ;) 



       Mleczko ma bardzo przyjemny zapach ;) nie nakładam odżywek bez spłukiwania na całą długość włosów ponieważ mogą być one przyklapnięte. UWAGA!! Tuż przy skórze głowy włosy są zdrowe, więc nie ma potrzeby wsmarowywać mleczka na całą długość, ja nakładam na ok 20 cm długości od końca :)  



     Włosy dzielę na dwie połówki i taką ilość jak na zdjęciu wyżej wsmarowuję delikatnie w jedną część :) nie ma potrzeby aby nakładać więcej. Produkt silnie nawilża i włosy mogą zwyczajnie wyglądać jak przetłuszczone ;) Mleczko ma pojemność 150 ml i kosztuje około 13 zł nie jest drogie ale wystarcza na długo :)

6 komentarzy:

  1. lubię kosmetyki dove :)
    ja szukam kosmetyku, który sprawi, że moje włosy przestaną się puszyć...

    OdpowiedzUsuń
  2. i ten właśnie jest dobry na taki niesforny puszek :) polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog ;) obserwuję ;)

    ja używam jedwabiu ;) włosy się nie puszą, nie elektryzują, ułatwia rozczesywanie, włosy są odżywione i pełne blasku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam z Joanny odżywkę bez spłukiwania z Jedwabiem można ją używać na całe włosy :) a nie masz tak że jak raz nie nałożysz jedwabiu włosy są słabsze i się łamią. Bo słyszałam gdzieś to i jako takiego czystego jedwabiu przez to nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie będę musiała spróbować... Ehh, te moje końcówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeżeli masz rozdwajające się końcówki polecam po umyciu włosów zamoczenie ich w zimnej ale nie lodowatej wodzie. Spowoduje to zamknięcie łuski włosa ja zawsze tak robię i naprawdę mam mniej rozdwojonych końców :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz.