Obserwatorzy

niedziela, 30 października 2011

Koszule w Japońskim stylu

      W moim mieście niedawno został otwarty market chiński i najlepsze jest to że ma ubrania w każdym stylu z krajów takich jak Chiny :D Japonia i Korea :D :D, a więc wyruszę znów na podbój w poszukiwaniach ulubionych koszul. Tak zawsze ubrania zamawiałam przez internet a z  Hongkongu paczka szła aż miesiąc :)


      Ta koszula przykuła moją uwagę. Natomiast ta nadaje się i do spodni jak i spódnicy ;)

    Koszula bawełniana 3/4 rękawy

    A wy co sądzicie o tych koszulach? Mi się bardzo podobają szczególnie ich kroje. Jutro zdam relację czy zakupy były udane :)



16 komentarzy:

  1. no bardzo ciekawe są, nie powiem, że nie :)
    pozdrawiam, denzee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. --.♥ Śliczne są ; ))

    --.♥ Dodajemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję że najdę chociaż jedną z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są :) obserwuję i zapraszam do lotetrii na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. --.૪ Pewnie, że dodaje ; ))
    --.૪ Byłoby mi miło, gdybyś ty też dodała mojego bloga do obs . - oczywiście jeśli ci się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ladne koszule , ale mogłabyś chociaż skomętować moją notke a nie tylo "zapraszam do obserwacji mojego bloga ;) " ...

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne !
    z allegro ?
    jak tak to wyślij link , ok ? ; ))
    + obserwuje i zapeaszam . < 3

    OdpowiedzUsuń
  8. link to dwóch od końca :D http://www.coco-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. dodam, i liczę na to samo :)
    pozdrawiam Cię, denzee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne ! :) zapraszam:pastelova.blogspot.com
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję i liczę na to samo xd

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne koszule. ja zamawiałam z allegro z japan style i niestety do mnie nie doszły...

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne, szczególnie ostatnia <3

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz.