Obserwatorzy

poniedziałek, 11 czerwca 2012

                    Byłam dziś na zakupach po pracy w Rossmanie, stanęłam przed półką z balsamami i zaciekawiona myślałam jaki by tutaj balsam wypróbować. Neutrogena, Garnier, Dav , Nivea, AA są świetne ale jednak zdecydowałam się na firmę ISANA. Pierwszy raz mam odczynienia z tą firmą, więc nie wiedziałam dokładnie czego mam się po niej spodziewać. Zaryzykowałam i kupiłam dwa balsamy jeden 200 ml  drugi 500 ml. 

                  Jak informuje nas strona internetowa drogerii Wysoka cena nie zawsze gwarantuje wysoką jakość. Nieraz dowiódł tego światowej sławy stylista Gok Wan w popularnym brytyjskim programie „Jak dobrze wyglądać nago”, gdzie grupa kobiet testuje kosmetyki z różnych półek, nie znając ich ceny, nazwy ani producenta. Okazuje się, że często niedrogie produkty skutecznością działania i komfortem stosowania przewyższają te, których ekskluzywna jest tylko cena. Przekonaj się o tym na własnej skórze. Poznaj Isanę. Zobaczymy czy wysoka cena nie wiąże się z dobrą jakością. Jak zawsze mówiła moja prababcia tanią kiełbasę psy jedzą. Ale czy to powiedzenie można przyrównać do kosmetyków? Hmmm zobaczymy.

               Osobiście oglądam program Goka i wiele razy udowadniał, że niedrogie kosmetyki są również dobre. A więc zaraz po kąpieli otworzyłam pierwszy krem, Isana, Body Creme Sheabutter & Kakao (Krem do ciała z masłem shea i kakao) (500ml)



              Zapach nieziemski, nie do opisania, krem jest dosyć tłusty bardzo szybko się wchłania nie pozostawia filmu na skórze. Do tej pory moje ciało pachnie, skóra jest delikatna może nie aż tak nawilżona jak po Dav ale na ciepłe letnie dni jest idealny. Po dosyć tłustym kremie w lato ciało jest dosłownie lepkie. Zapach jest bardzo przyjemny - słodki- nieduszący. Ogólnie jestem zadowolona z tego kosmetyku.

               Drugi balsam wypróbowała na sobie siostra, zapach jest bardzo kojący pachnie miętą ;).


               Mimo miętowego zapachu jest niezły, skóra jest gładka i nawilżona, zawiera w swoim składzie olej jojoba, oraz witaminę E. Ma gęstą konsystencję ale łatwo się rozprowadza nie wchłania aż tak szybko jak powyższy krem ale ogólna ocena to 4+. Idealnie nadaje się co cery suchej bo dosyć dobrze nawilża.

                   Oba kremy nie były drogie ale sprostały moim oczekiwaniom :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co o tym myślisz.