Obserwatorzy

sobota, 16 czerwca 2012

Tłusta cera? Rozszerzone pory? Trądzik? Szukasz pomocy to jest notka specjalnie dla Ciebie. Cz1

           Tłusta cera? Rozszerzone pory? Trądzik? Szukasz pomocy to jest notka specjalnie dla Ciebie. walkę z rozszerzonymi porami zaczęłam dosyć dawno, ale jeden kosmetyk dosłownie odmienił moje życie. Na mojej małej liście bestselerów on zajmuje pierwsze miejsce. Na rezultaty nie musiałam czekać długo, już od pierwszego użycia daje zaskakujące efekty, a najlepsze jest to że jest dostępny w każdej aptece za niecałe 7 zł. Zastanawiacie się o czym mowa? Jest to niepozorne, może nawet niedoceniane MYDŁO SIARKOWE! 



           Może żadna z was nie zwróciłaby na nie uwagi, ale naprawdę jest skuteczne. Mydło ma piękny żółty kolor, choć jego zapach nie jest przyjemny. Mało intensywny ale troszkę śmierdzi.... zbukiem :D. Po czwartym myciu przywykłam, i już nie mogę żyć bez mojego mydła ;). Po drugim myciu zauważyłam wyraźne zmniejszenie porów. Skóra dosłownie zrobiła się jaśniejsza, delikatna i sucha to znaczy po całym dniu moja skóra była ładna, bez tak zwanego błyszczenia. 

           Jak informuje nas producent
Mydło specjalne SIARKOWE antybakteryjne Mydło specjalne SIARKOWE przeznaczone jest do codziennej pielęgnacji cery tłustej z tendencją do wyprysków i łojotoku. Polecane szczególnie w wieku dojrzewania do pielęgnacji skóry twarzy, pleców, ramion i dekoltu. Właściwości: - reguluje pracę gruczołów łojowych i wydzielanie sebum - wspomaga redukcję trądziku - działa antybakteryjne - łagodzi stany zapalne skóry - pomaga zachować naturalne pH - dokładnie oczyszcza skórę - nie podrażnia i nie uczula - pozostawia skórę czystą i zdrową Składniki aktywne: Siarka - działa przeciwgrzybiczo i przeciwbakteryjnie, reguluje pracę gruczołów łojowych zmniejszając wydzielanie sebum. Wazelina - delikatnie natłuszcza skórę, zapobiega jej wysuszeniu i nadaje aksamitną gładkość. Mydło może być stosowane jako preparat uzupełniający kurację przeciwłojotokową skóry głowy i włosów.
mydło spełnia wszystkie warunki ;)

        Poza tym miałam problem z trądzikiem zauważyłam że krostki a dosłownie czerwone duże bąble na mojej twarzy zbladły, stały się mniejsze i nie bolały podczas dotyku. Po czwartym użyciu tego produktu dosłownie zniknęły. 

UWAGA!!
Mydła nie mogą używać osoby z przesuszającą się skórą!

3 komentarze:

  1. ja go używam raz na jakoś czas, przy dłuższym używaniu niesamowicie mnie wysusza (pomimo cery normalnej)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mydło działa wzruszająco dla cery tłustej jest idealnym rozwiązaniem, ale jak w Twoim przypadku częste używanie wysusza ;) Dlatego po umyciu nanieś odpowiedni krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam bardziej skarżę się na za suchą skórę :P
    Obserwujemy ?
    http://panda-at-big-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz.